یکه تازی LG در تولید صفحه نمایش ساعت های هوشمند در سال ۲۰۱۵
بیشتر موفقیت LG Display، که زیر مجموعه ای از گروه ال جی است، به خاطر تامین کردن صفحات ساعت های اپل بوده و خود این شرکت تنها چند مدل محدود از ساعت های ساخت خود مثل LG G Watch و LG Watch Urban را روانه بازار کرده است.
این شرکت تحقیقاتی برآورد کرده است که LG Display توانسته به راحتی درآمدی به میزان ۱۴۸ میلیون دلار آمریکا که معادل ۹۰.۹ درصد از کل درآمد این حوزه است را از آن خود کند. صفحه نمایش های سامسونگ در این رقابت تنها با ۳.۷ درصد در مقام دوم و Japan Display با ۲.۴ و Futaba با ۱.۸ درصد به ترتیب در مقام سوم و چهارم قرار دارند.
برآورد شده است که LG Display با فروش ۸ میلیون واحدی در سه ماهه اول ۲۰۱۵ توانسته ۶۶.۸ درصد از سهم بازار را تصاحب کند. همچنین در این رده بندی، Japan Display با فروش ۱.۴ میلیون واحدی، Fubuya با ۱.۱۲ میلیون واحد و شارپ با 900 هزار واحد در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.
ال جی و سامسونگ تنها شرکت هایی هستند که پنل های نمایشگر OLED پلاستیکی برای ساعت های هوشمند می سازند که در بازار صفحات نمایشگر یک مزیت بزرگ برای آنها به حساب می آید. در حال حاضر صفحات OLED به یک استاندارد در ساعت های هوشمند تبدیل شده اند، بر خلاف تلفن های هوشمند که نمایشگر های LCD در آنها مرسوم ترند.
DisplaySearch اعتقاد دارد که اگر سامسونگ بتواند در آینده در کنار ال جی ، در تولید صفحات نمایشگرApple Watch همکاری کند، تنها شرکتی خواهد بود که می تواند رقابتی تنگاتنگ با LG Display داشته باشد.