loading...
سمیر موبایل
پیام مدیر

باسلام وعرض خسته نباشیدخدمت بینندگان محترم وباتشکر ازدیدن شما هم اکنون میتوانید این وبلاگ رادر گوگل به اسم سمیرموبایل سرچ کنید -وبه مانظروانتقاد دهیدتا برای پیشرفت این وبسایت تلاش کنیم باتشکر مدیریت سمیرموبایل

 

آخرین ارسال های انجمن
samir بازدید : 315 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

اشرکت Millward Brown هر ساله دست به انتشار گزارشی با عنوان BarandZ می زند که در آن با ارزش ترین برندهای دنیای تجارت شناسایی و معرفی می شوند. در گزارش امسال این شرکت، اپل با ۶۷ درصد رشد نسبت به سال گذشته به ارزش ۲۴۶.۹ میلیارد دلار رسیده و عنوان با ارزش ترین برند دنیای تجارت را بار دیگر از آن خود کرده است. شاید امسال این موضوع برای اپل بیش از دیگر سال ها حائز اهمیت باشد. زیرا سال گذشته بود که کمپانی گوگل قطار صدرنشینی اپل را از ریل خارج کرد و با صدرنشین شدن در لیست باارزش ترین برندها، مانع از رسیدن اپل به این جایگاه برای چهارمین سال متوالی شد.

 

در این گزارش آمده است:

با ۶۷ درصد رشد نسبت به سال گذشته و رسیدن به ارزش ۲۴۷ میلیارد دلار، اپل بار دیگر به جایگاه نخست در بین ۱۰۰ برند با ارزش دنیا در لیست BrandZ بازگشته است. فروش موفق آیفون ۶ و حواشی هیجان انگیز مختلفی که اپل را احاطه کرده اند نقش قابل توجهی در افزایش ارزش برند این شرکت در سال اخیر داشته اند. اپل حتی در زمینه بیشترین نرخ رشد در بین شرکت های جهان طی ۱۰ سال اخیر نیز پیشرو است. نرخ رشد ارزش برند این کمپانی طی بازه فوق ۱۴۴۶ درصد برآورد شده است.

 

 

صدرنشینان لیست با ارزش ترین برندهای جهان را عمدتا شرکت های دنیای تکنولوژی و مخابرات شکل داده اند. اعضای لیست پس از اپل و گوگل شرکت های مایکروسافت، آی بی ام، ویزا، AT&T، Verizon، کوکاکولا، مک دونالدز و مارلبرو هستند. شرکت های مطرح دیگری نیز وجود دارند که بخت حضور در بین ده شرکت برتر را نداشتند، اما عده بسیاری کنجکاوند که جایگاه آن ها را در این بین ببیند. در همین راستا شرکت فیسبوک با رتبه ۱۲، آمازون با رتبه ۱۴، HP با رتبه ۳۹، اوراکل با رتبه ۴۴، سامسونگ با رتبه ۴۵ و توییتر با رتبه ۹۲ در این لیست حضور دارند.

 

Millward Brown در این گزارش توضیح داده است که برآورد ارزش شرکت ها بر اساس نظر ۳ میلیون مشتری، در بین ۱۰۰ هزار برند مختلف و در بازار ۵۰ کشور انجام می گیرد. در این بررسی وجهه برندها در برابر عملکردشان در فروش به عنوان یکی از معیارهای مقایسه و رتبه بندی به کار گرفته می شود. با بررسی آمار و ارقام جدید منتشر شده در BrandZ، میانگین رشد ارزش برندها در بازه یک ساله ۱۴ درصد و در بازه ۱۰ ساله ۱۲۶ درصد برآورد شده است.

 

منبع: Macrumors

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
درباره ما
موبایل قیمت موبایل.بازی ودانلود برنامه انواع موبایل اندروید برای شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطلب را بیشتر دوست دارید؟




    از وب سمیرموبایل خوشتون اومد؟



    بازی وبرنامه برای کدام سیستم رابیشتردوست دارید










    کدام مطالب رابرای شماعزیزان بیشتربگذاریم وشمابیشتردوست دارید



    آمار سایت
  • کل مطالب : 2934
  • کل نظرات : 228
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 1,947
  • بازدید سال : 88,598
  • بازدید کلی : 3,734,986
  • کدهای اختصاصی
    آمار